Przejdź do głównej zawartości

Pozycjonowanie stron - oparte na wartościowych tekstach

Nie ma jednej skutecznej metody na pozycjonowanie witryny internetowej. Dobór szczegółowych działań uzależniony jest od tworzenia witryny, sposobu jej działania a także posiadanej wiarygodności. Przy tym każda branża cechuje się nieco innymi zasadami funkcjonowania.

Jak więc powinny wyglądać pozycjonerskie działania, o ile chcesz wypozycjonować witrynę samemu? Zoptymalizuj treści na stronie Niezależnie od branży, w której działasz, na Twojej stronie znajduje się zapewne wiele tekstów różnej maści. Być może posiadasz również bloga online firmowego, na którym regularnie umieszczasz interesujące artykuły. Czy te teksty są bardzo dobrze zoptymalizowane? Czy zadbałeś o frazy w treściach oraz linkowanie strony? Jeżeli już nie masz pojęcia, czy czegoś nie pominąłeś, przeprowadź audyt SEO. W ramach każdej profesjonalnej seo usługi taki audyt pomaga firmom zrozumieć, gdzie popełniają usterki i w jaki sposób je naprawić. Najważniejsze będzie znalezienie odpowiednich dla branży słów zasadniczych. Pozycjonowanie witryny internetowej zacznij zatem od przejrzenia fachowych narzędzi do doboru fraz. Pogrupuj je według rodzaju oraz rozmieszczenia na swojej stronie. Następnie nasyć teksty wybranymi słowami. Przyjmuje się, że nasycenie powinno wynosić ok. 3 % całości tekstu. Zrób prawidłowe linkowania Linkowanie strony to drugi najważniejszy detal pozycjonowania. Dzięki niemu Google wie, w jakiej tematyce obraca się strona i jest w stanie dużo lepiej zrozumieć jej zawartość, a tym samym nie gorzej wypozycjonować ją na wybrane przez Ciebie frazy kluczowe. Linkowanie powinno odbywać się w ramach witryny a także oprócz nią. Linkowanie wewnętrzne dba o prawidłową strukturę bloga online a także oferty firmowej, a także wspiera przeprowadzenie klienta przez etapy lejka sprzedażowego. Zaś linkowanie zewnętrzne daje robotom wyszukiwarek pewność, że Twoja strona jest godna zaufania i wiarygodna w porównaniu z innymi, fukcjonującymi w internecie witrynami. Linki zewnętrzne można budować własną pracą przy pomocy wizytówek online, wpisów do katalogów a także artykułów sponsorowanych. Zobacz także: utsourcing pozycjonowania