Przede wszystkim krokiem nr 1 powinna być kompletna analiza seo strony. O ile masz już hosting i domenę, to należy sprawdzić wszystkie najistotniejsze wskaźniki dotyczące strony. Mowa tutaj o stażu domeny, wskaźnikach PA i DA, czy też szybkości strony. Im strona szybsza na urządzeniach mobilnych i komputerze, tym lepsze wyniki w Google można odnotować. O ile chodzi o wyuzdane czynniki SEO, to na 100 procent czas przebywania użytkowników na stronie ma ogromne znaczenie. Ważnym aspektem są też artykuły na stronie, opis dziedzinie a także wszelkie inne treści wchodzące w skład Co ntent Marketingu. Chcąc poprawić swoją pozycję w Google na pewno pomocny będzie audyt strony internetowej. Jeżeli już uda nam się rozpoznać słabe strony witryny www, to będziemy mogli zacząć pracę nad nimi. I będziemy wiedzieli na czym teraz warto się skupić. Czy będzie to dodawanie nowych treści na stronę, poprawa designu strony, czy również skupienie się na linkowaniu. Tylko i tylko przemyślane czyny mogą wpłynąć na to, abyśmy mogli z witryną sukcesywnie piąć się w górę. Pragniesz odnaleźć się na szczycie wyszukiwarek internetowych? Możesz liczyć na łut szczęścia i liczyć na tzw. zawirowania algorytmów. Możesz jednakże wszystko wziąć we własneje ręce i skupić się nad analizą strony internetowej, optymalizacją wszystkich właściwości, a następnie zacząć sensowne pozycjonowanie stron wraz z pomocą agencji marketingowej. O ile strona będzie gotowa na otrzymanie kolejnych linków zewnętrznych i będzie zbierać regularny r uch z Google, to będzie można zastanowić się o działaniach SEM, takich jak na przykład. kampanie Facebook oraz Google.
Zobacz także: skutecznie pozycjonowanie stron